Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2014 08:58 - :) - Научи се да (пред)виждаш (Paper is not dead)
Автор: waterway Категория: Други   
Прочетен: 425 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




_________________________________
"УРОЦИТЕ НА МАЙКА МИ"

Майка ми ме научи на ЛОГИКА: Ако паднеш от тая люлка и си счупиш врата, никога повече няма да идваш с мен в магазина!

Майка ми ме научи на МЕДИЦИНА: Ако не спреш да си събираш очите към носа, някой ден ще се събудиш кривоглед!

Моята майка ме научи да МИСЛЯ В ПЕРСПЕКТИВА: Ако не си вземеш изпитите, никога няма да си намериш свястна работа!

Майка ми ме научи, че има ЕКСТРАСЕНСОРНИ ВЪЗПРИЯТИЯ: Сложи си пуловера, да не мислиш, че не разбирам кога ти е студено!

Майка ми ме научи да ПОСРЕЩАМ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВАТА: Ти какво си мислиш? Отговаряй, когато те питам! Не ми отговаряй!

Майка ми разви ЧУВСТВОТО МИ ЗА ХУМОР: Когато оня с косачката ти отреже пръстите на краката, да не търчиш да ми се оплакваш!

Майка ми ме научи КАК ДА ПОРАСНА: Ако не си изядеш зеленчуците, никога няма да пораснеш!

Майка ми ме научи КАКВО Е ГЕНЕТИКА: Ти си точна като баща си!

Майка ми ме научи КЪДЕ СА КОРЕНИТЕ МИ: Ти да не мислиш, че си се родил в обора!

image

Майка ми ме научи, че МЪДРОСТТА ИДВА С ВЪЗРАСТТА: Като станеш на моите години, ще разбереш какво ти говоря!

Майка ми ме научи да ПРЕДВИЖДАМ: Само почакай баща ти да се върне от работа!

Майка ми ме научи ДА ПРИЕМАМ: Ще си го получиш като се върнем вкъщи!

... и най-любимото, което става за всички поводи - СПРАВЕДЛИВОСТ: Един ден ще имаш деца и се надявам да бъдат точно като тебе! Тогава ще разбереш колко съм права!


"Как хората се отнасят с теб е тяхна карма;
как реагираш - е твоя."

Приятна седмица, колеги! :)








Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: waterway
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2017831
Постинги: 1596
Коментари: 2110
Гласове: 12000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930