Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2014 21:13 - Постът не кандидатства за блог-вълна :) Просто си размишлявам.
Автор: waterway Категория: Други   
Прочетен: 460 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 21.12.2022 18:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

N.B. Постът не кандидатства за блог-вълна.
Нито е  реклама :)
Само си размишлявам

 

На ринга "Първа на блог.бг". са се заформили поредните боксови мачове, дето се казва :),
а управата, или както там се нарича онази ръководна група :) на блог.бг.,
е направила срамежливо блогче
blogvalna,
което в суматохата от викове и крясъци по
най- наболялата  /представяте ли си?!)
за България тема на деня :)
"Кличко срещу Пулев" или "Крисия и акомпанимент" :)
/ a защо ли да не добавим и някои неизменно присъстващи понеделнични вицове/
стои самотно безаватарно и тотално неглежирано, дотолкова, че дори аз, която го чакам от оня ден :)
едва го намерих преди малко.
И да си призная – върнах се 3 пъти, за да се уверя,
че е това, което чаках :)

Ето и скромното блогче:

http://blogvalna.blog.bg/

 

А темата на първия пост е направо в десятката :)
Да, да, съвсем сериозна съм. Обаче, както си говорех преди няколко дни самичка :-) ето тук:

http://waterway.blog.bg/lichni-dnevnici/2014/11/04/vseki-peti-socialno.1310466

 

осъзнах, че темата за ‘Стари пенсионери или млади безработни’
не интересува никого тук, уважаеми управници на блог.бг.
И не защото не е важна, а защото, доколкото сочат наблюденията ми :),  тук не пребивават млади безработни, които са в недоимък
и търсят работа, а не могат да намерят,
както и възрастни в предпенсионна възраст (каквато съм аз например), които броят всеки ден до заветната пенсия, която не се знае дали ще дочакат.
Така че мисля, че не уцелихте нито времето, нито мястото, скъпи ентусиасти. Точно като мен не уцелихте :)))

Какво е мнението ми по темата ли? Има ли кой да го чуе и вземе под внимание, че да се изкажа? Мисля, че няма. Затова да си замълча и да си чакам реда за пенсиониране / както навярно ще ме посъветва някой от спорещите :)/  Ако дочакам, разбира се.
Обаче пък аз съм свикнала да не дочаквам, та не мога дори да се изненадам :-)

 

А онези колеги от Първа нека си спорят тематично. Няма лошо. Времето трябва да се изпълва с нещо, за да минава по-лесно :) Лично аз съм уморена. Дълъг беше и днешният ми работен ден и не ми се изпада в словесни еквилибристики.

 

Спокойна да е вечерта ви, колеги.


Chinawoman — Blue Eyes Unchanged
 






Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: waterway
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2021864
Постинги: 1596
Коментари: 2110
Гласове: 12000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930