Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2012 09:11 - ''Cloud Atlas'' ( 2012 ) / почти като.../
Автор: waterway Категория: Изкуство   
Прочетен: 2460 Коментари: 8 Гласове:
8

Последна промяна: 22.04.2015 09:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
""Симетрия, вписана чудесно сама в себе си,
истории, започващи в едно време и завършващи в друго,
прераждането като природна даденост...""

Филм, който се гледа пак...и пак...и пак,
за да бъде разбран

...защото
""Всичко е свързано""

Трейлър
v
v
v


Everything is connected
***

Приятно гледане
...и разгадаване на еволюцията на душите

ПП. Почти като да четеш блог.бг. е :-)


image


Схема на развитието на героите от филма през Времето
1/
image
линк за цял размер на схемата
за връзките между героите във филма

http://www.cinemablend.com/images/news/33823/_1351547825.jpg

2/
image

линк за цял размер на схемата
за връзките между героите във филма

http://2.bp.blogspot.com/-Ssd9TQgC-48/ULD2TAy9Z6I/AAAAAAAAF7E/T6kvkWA-w-A/s1600/cloud-atlas-infographic.png

  Music





Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. djani - Съжалявам за нещо...
26.12.2012 09:38
Че не е достигнал 1 глас, за да стане немския език официален за САЩ. Сега светът щеше да комуникара по-разбираемо за мен. Но си имам дървения преводач на Гугъл и поне разбирам, за какво става реч. А "Облака Атлас" отдавна витае в съзнанието ми с моя версия, над която работи все още на подсъзнателно ниво. Надявам се да излезе на повърхността и да се пръкне нещо интересно. Честита Коледа и добри дни за напред!
цитирай
2. waterway - 1. djani - Съжалявам за нещо...
26.12.2012 09:57
djani написа:
Че не е достигнал 1 глас, за да стане немския език официален за САЩ. Сега светът щеше да комуникара по-разбираемо за мен. Но си имам дървения преводач на Гугъл и поне разбирам, за какво става реч. А "Облака Атлас" отдавна витае в съзнанието ми с моя версия, над която работи все още на подсъзнателно ниво. Надявам се да излезе на повърхността и да се пръкне нещо интересно. Честита Коледа и добри дни за напред!


Добро утро, Джани!
Не знаех тази подробност за езиците. Когато аз някога избирах своя :), нямах колебания.

Немският ми беше втори, но...шапка ти свалям ( и на всички, които са го изучили!), защото по лесен език от английския няма...според мен - елементарна граматика, красиво звучене /поне в моите уши :-)/ и т.н. Е, писането...Обаче трудността след добиване на Усета почти изчезва....
Пък и не можем да знаем всичко, нали? :-) Затова сме тук...учим се. Къде по-бързо, къде по-бавно...

Облакът Атлас...Версиите могат да бъдат много, наистина. Според гледната точка на подсъзнанието, според мен. По-важното е, че схемата е в непрекъснато развитие сякаш и никога не може да се получи Цялост...според земната ни гледна точка поне...

Повърхността...А дълбочината, Джани?...Много е трудно. Аз някога опитах...и се изгубих, признавам си без бой :-)
Успех, Джани!

Честито Рождество! И - Да бъде!
------------------------------------------------
Хубав ден пожелавам! Слънцето навън грее...може и да ни стопли.
Поздрави от Пловдив :)

И не съжалявай за нищо...Така е трябвало навярно да се случи...И сигурно има Защо.
цитирай
3. hristo27 - От горната симетрия си избирам горе ...
26.12.2012 14:39
От горната симетрия си избирам горе в средата синия шестограм.
Но сега, а не след 310 години! :)))
цитирай
4. waterway - 3. hristo27 - От горната симетрия си избирам горе ...
26.12.2012 15:00
hristo27 написа:
От горната симетрия си избирам горе в средата синия шестограм.
Но сега, а не след 310 години! :)))


И к'вооо...? Я да погледна...Даааам...Хаваите, а? :-)))
Ице, Ице...мноооого бързаш! Още плета венците :-)))

ПП. Като много искаш и знаеш, ха сега ми кажи, кой от героите от филма си? :P
:-)))
цитирай
5. анонимен - Не съм гледал филма, но прочетох ...
26.12.2012 15:34
Не съм гледал филма, но прочетох това онова. Главният извод според мен е, че сме обречени да повтаряме грешките си и не можем да се преборим с това.
цитирай
6. waterway - 5. kushel - Не съм гледал филма, но прочетох ...
26.12.2012 15:53
kushel написа:
Не съм гледал филма, но прочетох това онова. Главният извод според мен е, че сме обречени да повтаряме грешките си и не можем да се преборим с това.


Кушел, да ти кажа честно и под секрет :) , сякаш този извод се налага от някои наблюдения :) Но пък я само погледни най-горе в поста ми схемата и обърни внимание на годините в нея. Май бая време си требе ;)))

А от по-долните схемички става ясно, че тя, еволюцията, е трудна работа и не е за всеки...или поне не се случва винаги в горе_посочения времеви континуум ;-))
----------------------------------------

Когато имаш повечко време, изгледай филма. Струва си, според мен. Като замисъл, а и като изпълнение. Дори само заради играта на въображението.
цитирай
7. djani - За пореден път ме изкуши...
03.01.2013 09:00
Изтеглих филма и го изгледахме, дублиран на руски и на места с БГ субтитри. Считам, че моята душа отдавна си е научила урока. А може би е дошла на този свят научена?
цитирай
8. waterway - 7. djani - За пореден път ме изкуши...
03.01.2013 18:52
djani написа:
Изтеглих филма и го изгледахме, дублиран на руски и на места с БГ субтитри. Считам, че моята душа отдавна си е научила урока. А може би е дошла на този свят научена?


Джани, съжалявам за изкушението, ако не е последвало удовлетворение.
А колкото до уроците...и аз си помислих преди време, че съм ги научила за този живот, но, повярвай ми, останах жестоко разочарована от собствената си наивност...
-----------------------
Ако сме научили Уроците си, какво правим още тук и на тази земя, Джани?
Не мислиш ли, че ако беше така, душата би си тръгнала..........
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: waterway
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2015973
Постинги: 1596
Коментари: 2110
Гласове: 12000
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031