Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2010 09:51 - Adriano Celentano - I want to know
Автор: waterway Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1280 Коментари: 7 Гласове:
5

Последна промяна: 25.07.2010 12:25




image




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - rosepearl, waterway, scarletp...
18.06.2010 13:06
rosepearl, waterway, scarletpearl и още знайни(че не ми се рови) и незнайни, хо-хо-хо, я да видим колко теста ще си проведеш сама, viviann или waterway.
Да не се окаже, че си и невинната голичка simha или swimin(за нея нямам спомен как се изписваше, но със сигурност твърдя, че е двойната an ;)) ха-ха-ха, как е дъщеря ти, мила..../тази приказка, нали я знаеш/..???
цитирай
2. waterway - @аН 1 :)
18.06.2010 19:53
Би било добре да ме порекламираш малко, защото съм много незначителна :)
И ако ще замесваме други ( бивши и настоящи ) никове, добре ще ти се отрази да докажа твоите :)
Какво ще кажеш по въпроса?

P.S. 1/Дъщеря ми ли? Защо питаш? Искаш да ти проведа курс по възпитание на поколението ти ли? Или не ти е дадено подобно щастие?

2/ Голичките са обикновено някъде другаде...навярно облечени в ...какво ли ?

3/ За ''довиждане'' със сигурност няма да употребя ''хохо'',''хаха'', ''хихи'', ''цун'', ''гуш'', ''слънце'' и други подобни. А какво ли да ти кажа?...Ами ти си знаеш :)
Чао, смелчага!
:)
цитирай
3. анонимен - " И ако ще замесваме други ( ...
18.06.2010 21:40
" И ако ще замесваме други ( бивши и настоящи ) никове, добре ще ти се отрази да докажа твоите :)
Какво ще кажеш по въпроса? "

1/ би ми било интересно да прочета ''доказателството''

2/ подобно щастие за теб е рядко

3/ не, не знам, но може би като една отявлена ''радетелка'' на истината ще ме запознаеш, с това, което би трябвало да знам, а може би не ?!..
цитирай
4. waterway - @3 аН :)
18.06.2010 21:44
Мързеливите повтарят класа. Аз не съм от тях. А ти?

P.S. За сега съм се пренесла в следващия си пост :)...и не ми е до теб, извинявай, за което :)...Може би друг път...А между ''да'' и ''не'' стои ''може би''

цитирай
5. waterway - ВАЖНО!
19.06.2010 08:39
Бих искала да се извиня на swimin, на simha и на всеки, който по някакъв начин се е почувствал засегнат от мен в този и предните няколко мои постинга. Който усеща за какво става дума, ще разбере
Това е моят поздрав за всички, които минат някой ден оттук

http://www.youtube.com/watch?v=778K43ggnTA
( Medwyn Goodall - Behold the darkness)

Благодаря ви
цитирай
6. анонимен - pl
19.06.2010 13:25
Не мога от тяхно име, мога от свое благодаря за извинението. Лично на мен замесването на тези никове в анонимни коментари ми причини горчивина.
Благодаря за извинението и приеми :) заради личния избор да не се регистрирам повторно.
цитирай
7. waterway - Pl,
19.06.2010 17:22
Всеки има правото на избор ( поне от възможностите, които са му предоставени )...Съжалявам, че си преминал през това, защото знам, какво означава, но ако аз някога бягах, за да си спестя горчивината, сега считам, че това е бил онзи избор, който не ме научи на нищо. Има една мисъл :

"Господ не ти дава хората, които искаш.Той ти дава хората, от които имаш нужда -да ти помагат, да те нараняват, да те изоставят, да те обичат и да те направят човека, който е предопределено да станеш."

...и ако на някой тази философия му звучи като мазохизъм, нека така да бъде.
А през живота всеки задължително преминава през онзи кръстопът, през който Трябва да премине, независимо от пътищата, по които избере да върви.
Надявам се, че съм разбрана правилно и сега, и преди ( през погледа на изминалото време и преосмислените неща).
Приемам всичко, което е добронамерено, а онова, което ме наранява...сигурно е, защото съм му позволила
Знаеш ли, имам един стих и той е :

Петият елемент

Нахлуваш с Огъня.
И искаш да ме изгориш.
Не можеш.
През мене лава е преминала.
И в причудливи форми оцелях.
Единствено Водата може да извае
това, което искаш ти.
И ако лед Водата прикове
и иска камъка да нарани,
тогава в леден танц ще се превърна
и пак ще продължа.
Да съм. Да бъда.
Там в Ефира.
Там в този пети елемент,
който все не ми достигаше.
И Там навярно ще застина в
Реквием.

...мисля, че в Раздел ''Музика'' днес по обяд ;) най-после с радост и умиление намерих тук да ме чака моята музика...

...и ако някой ден прехвърля този си блог в Раздел ''Лични дневници'' при другите, това ще е най-красивият ми блог, който няма да изтрия никога, дори и да ме няма тук
Пожелавам приятна вечер, Pl

Благодаря ти
И ми прости за многословието ( it's not my slyle recently )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: waterway
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2015930
Постинги: 1596
Коментари: 2110
Гласове: 12000
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031