Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2010 17:31 - 35/ ''Message in a bottle'' ( ''Писмо в бутилка'') - Trailer
Автор: waterway Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1720 Коментари: 4 Гласове:
6

Последна промяна: 09.05.2014 08:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



image


Отговор на едно непристигнало писмо

    Здравей, единствен мой приятелю   Получих писмото ти. Не съм го прочела…все още не съм. Дали се страхувам? Не знам. Мога само да кажа, че се страхувам да наруша целостта на плика. Засега. И се надявам никога да не добия тази смелост. Какво ми казваш в писмото си? Важно ли е? Не знам. 
  Искам да ти кажа, че те обичам, въпреки че ти не разбра никога  тази моя обич. Какво мога повече да направя. Няма повече да ти го казвам. Казвала съм ти го достатъчно пъти. И знам, че дълбоко в себе си, ти знаеш…и преди знаеше, че е така. Но не ми повярва.   Сутрин, когато се събуждам с мисълта за теб, денят ми няма да е по-лесен, защото ти си далеч, много далеч.
“ Прегръщам те” ми казваше. Ти знаеш, че прегръдките от разстояние болят, много болят. Няма да ти казвам
“ Прегръщам те”, за да не те боли.
  Това е, приятелю.   P.S. Пликът с писмото ти е под възглавницата ми. Ако си го поискаш обратно, искам да знаеш, че ще е доста измачкан, но цял. Не мога да скъсам нещо, което са докосвали  нежните ти ръце.


~~~

1/ MESSAGE IN A BOTTLE - TRAILER 
2/ Catherine"s Prayer
музика -Gabriel Yared

3/ Gabriel Yared - soundtrack















Тагове:   Message,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vayaleta - Трогващо!
02.10.2010 19:40
А аз не отварям бутилката, която морето хвърли пред мен, в мокрия пясък с писмото...Гледам през зелените й отблясъци, прозиращите букви и се опитвам да ги разчета.
Любовта е енигма!
цитирай
2. waterway - 1. vayaleta - Трогващо!
02.10.2010 20:24
vayaleta написа:
А аз не отварям бутилката, която морето хвърли пред мен, в мокрия пясък с писмото...Гледам през зелените й отблясъци, прозиращите букви и се опитвам да ги разчета.
Любовта е енигма!



Добър вечер, Vayaleta!
А опитавaш ли се да разчетеш Знаците, които казват защо точно ти намери тази бутилка?

P.S. ''Dragonfly'' - ''Водно конче'' -
http://www.youtube.com/watch?v=_fglzCnPlec&feature=player_embedded


Да! Енигма е!
цитирай
3. vayaleta - Знаците...
03.10.2010 02:10
Опитвам се да разгадая знаците, но те са толкова древни - от Сътворението насам! Тези руни ги усещам само...не ги разчитам.
цитирай
4. waterway - 3. vayaleta - Знаците...
03.10.2010 08:03
vayaleta написа:
Опитвам се да разгадая знаците, но те са толкова древни - от Сътворението насам! Тези руни ги усещам само...не ги разчитам.



А ние не идваме ли от древността, Vayaleta?
Защо сме забравили този език?
Кога го забравихме?
Кога забравихме истинското значение на руните?
Защо го забравихме?
Ще си го спомним ли някога...сами?
Кога? Чак когато се завърнем в Сътворението ли?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: waterway
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2015881
Постинги: 1596
Коментари: 2110
Гласове: 12000
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031