Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2011 10:33 - 79/ Free me if you love me ( Писмо без марка )
Автор: waterway Категория: Лични дневници   
Прочетен: 569 Коментари: 0 Гласове:
11

Последна промяна: 22.03.2015 17:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



image



20.12.2009                                  ПИСМО БЕЗ МАРКА       Безсмислието на това писмо за теб е обяснимо. Необходимостта от това писмо за мен е ненужно обяснение. Няма да се извинявам, че го пиша.Няма да обяснявам, защо го правя въпреки мълчанието ти. С това писмо изяснявам на себе си самата себе си. След теб всичко се разпадна . В мен . Около мен. Обичта ми към теб остана. Остана в този чист вид, който не се нуждае от физическо присъствие. Беше ми трудно. И все още е. Оцелявам по моя си начин. Говоря си с теб, сякаш си до мен. Ти СИ по някакъв наш си начин. Няма обвинение. Няма надежда. Искам да изчистя за себе си неизказаното. То е там някъде в онези сфери на комуникацията между световете, които нямат нищо общо с материята., в която сме сега, макар и далеч един от друг. С теб се срещнахме на онова ниво, където бяхме едно. В този свят се разминахме. Тук след теб боля. И все още боли. Тук изпитвам смесени чувства към теб. Там прегръдката ни няма да бъде разделена повече. Огънят. Той може да грее. Ти знаеш. Преживяхме го. Може и да изгори.И това преживяхме.След него остава жаравата. Тя тлее и после остава пепел. Опитах се да мина по тази тлееща жарава. Като нестинарка. Останаха мехури по стъпалата ми. Завинаги в този живот. Душата ми те обича. Душата разбра. И помни. За другия път. И това не е любовно обяснение.
image
 


Благодаря на всички, които тези дни бяха тук и слушаха моята музика.
( Не можах да ви кажа "Благодаря" тези дни. Простете ми.)






Гласувай:
11



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: waterway
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2021363
Постинги: 1596
Коментари: 2110
Гласове: 12000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930