Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2011 22:36 - 99/ Днес ( и после какво?)
Автор: waterway Категория: Лични дневници   
Прочетен: 765 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 24.09.2018 20:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


image
  Знаеш ли, че с наближаването на нашата дата, все по-силно усещам присъствието ти край себе си.  Знам, че те сънувам. Не помня сънищата си. Отдавна не ги помня. Откогато го пожелах. Откакто пожелах да забравя всичко. Не го забравям. Но сънищата си не помня. Какво правихме на този ден преди ……..Колко години минаха? Има ли значение. Времето е без значение. И винаги е било. Само дето ние с теб не го знаехме тогава. И все бързахме. Да направим онова, което трябва. Трябва! Трябва!....Мразя тази дума………..   Да, спомням си. Слушахме радио “ Дойче Веле” На следващия ден трябваше да празнуваме 1 година. От сватбата. А на  по-следващия - твоя рожден ден. Ние не обичахме да празнуваме. Не обичахме да правим купони. Нито да присъстваме на такива. Не само защото не пиехме алкохол. Не ни се говореха общи приказки само заради идеята да се говори. Нещо.
 Затова нямахме ангажименти за приготовления. Не чакахме гости.
И слушахме радио. И гадаехме. Кое беше истина? Кое беше лъжа? Страхувахме се изкажем мислите си. Предстоеше ми да забременея. Какво щеше да се случи?
  Случи се. Забременях след 4 месеца……..9 месеца – страх. И още колко години после?
 Господ беше милостив.
 Всеки път ли Господ е милостив? Навярно. Нали казват “Всяко зло е за добро”   Сега те няма до мен. Господ си те прибра. Когато душата ти реши да си отиде. Прие те. И толкова.   Липсваш ми! Иде ми да крещя!   Липсваш ми!   И какво от това, ако го изкрещя?
Нищо.
Няма да те сънувам.
Няма да се върнеш.
  А дали ме чакаш да дойда при теб? И това не знам……….



The Fountain Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=NDp-F3Y97ZQ
http://www.youtube.com/watch?v=UVlx6mco7XY
http://www.youtube.com/watch?v=O5Vm62a2G34








Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: waterway
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2021830
Постинги: 1596
Коментари: 2110
Гласове: 12000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930