Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2011 13:21 - Искам си МОЛ-А!!! :))
Автор: waterway Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3055 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 09.05.2011 13:23





Марково Тепе Мол да видиш майна! :))))
http://www.youtube.com/watch?v=JFXDyeAaPcA

Категория: Мързелив постинг
:)

2007 ГОДИНА

Израелската компания "Морнинг глорийс инвестмънт" ще изгради мол на Марково тепе в Пловдив, съобщиха от citybuild.bg Търговско-развлекателният център ще бъде завършен напълно през април 2009 г., като в изграждането му се планира да бъдат вложени 45 млн. евро. За инвестицията си компанията днес ще получи сертификат за първи клас инвеститор.........

~~~

2008 ГОДИНА

Инвеститор на Мол Марково Тепе е Българо-израелската фирма „Мелина” ООД, която ще вложи в проекта над 65 млн. Евро. Инвеситорите от „Мелина” ООД имат богат опит в изграждането на големи търговски и офис сгради в Европа, САЩ, Канада и Израел. Това е първата им инвестиция в България и за нея компанията бе отличена със сертификат за Инвеститор първи клас от Българската Агенцията за Инвестиции. ........


~~~

2009 ГОДИНА

Най-големият пловдивски мол “Марково тепе Mall” получи сертификат за инвестиция първи клас


~~~


 2010 ГОДИНА

Мол „Марково тепе" търси защита от агенция

Надя ПЕТРОВА, 16 Август 2010; 07:12

 


 

~~~

 

2011 ГОДИНА

ПЛОВДИВ, Надя ПЕТРОВА, 17 Февруари 2011; 09:06


До седмица ще се реши дали ще има сделка за мол "Марково тепе", съобщи отлично информирано лице.

image

image
снимка waterway :)
2009

image


image



P.S. За повече информация и линкове :)
обърнете се към Гугъл :)

А аз си искам МОЛ-ааааа
:))
 
Писна ми да живея виртуално! :)





Гласувай:
2



1. bachym - Тук още може да се види Марково Тепе :(
09.05.2011 15:11
http://retrobulgaria.com/plovdiv/tepetata.html
цитирай
2. waterway - 1. bachym - Тук още може да се види Марково Тепе :(
09.05.2011 16:17
bachym написа:
http://retrobulgaria.com/plovdiv/tepetata.html


Bachym, защо винаги ми навяваш тъга? Аз бях замислила този пост като цяло есе, защото имах и лични неща за споделяне. И не само. НО реших да се посмея. Сама естествено. Малко неадкватно казваш, а? Прав си. Но понеже наблюдавам и други го правят тук, си казах " Какво пък?! Що да се деля от масите! Може и да се почувствам по-добре!" Е, не стана! Ти ме коригира съвсем основателно. Да не говорим, че и плюсче не си ми сложил :( . Така е, прав си. За мързелив постинг се полагат само минусчета. Сега ще си сложа едно. Повече не знам как.

P.S. Ще те питам някога на Лични за онази програма, сещаш се, нали? За изнасянето оттук. По мързеливия начин :) Как беше? Webzip? Не сега. Сега не ми се пита. И се надявам да ми обясниш как действа, но не по мързеливия начин, защото и компютърната грамотност ми куца!

И още нещо да ти кажа - няма да ида на концерта на Bajaga. Без работа съм. И не мога да си го позволя. Пък и както знаеш, не съм им особена почитателка. Извинявай за искреността, но всеки с вкусовете си.

А сега затварям коментари. Много питаха преди, защо съм ги затворила. Ми не винаги ми се говори. А днес ми се говореше. Уви :(. Е, сега вече логореята ми мина. Благодаря ти, че ме изслуша! Ти си бил винаги добър слушател. Предимно :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: waterway
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2021307
Постинги: 1596
Коментари: 2110
Гласове: 12000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930