Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2011 11:57 - Инцидентна независима аритметика :-)
Автор: waterway Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1225 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


N.B. Клипчето е задължително!
:)))


Инцидентна независима аритметика :-)

Час - 11.30

 



image

 

 

Прочетен днес: 111  
:) 

 

Първи пост на Деня на Независимостта ! -:) --  Прочетен: 15

 

Втори пост на Деня на Независимостта ! :) –-  Прочетен: 18



:P:)))
  BIZET - CARMEN
http://www.youtube.com/watch?v=igDmOoV5C0M&NR=1






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. neprosvet - Видях постингите, които са посветени на днешния празник на НЕЗАВИСИМОСТТА...
22.09.2011 12:28
...хората се поздравяват...а ми стана тъжно...и ...пернах един пръст/защото съм влязла в блога/ и гласевах даже, за да не развалям Празника на празнуващите, като се въздържах от коментар.
При теб Waterway, ми се иска да напиша: Ако независимостта се изразява в това, че от НАС НИЩО НЕ ЗАВИСИ ...ами...да празнуваме тогава!:(((
цитирай
2. waterway - Neprosvet,
22.09.2011 12:45
за някои всеки ден бил празник, казват. То си им и личи, де! Но аз днес, напук...и въпреки! ... искам да празнувам СВОЯТА независимост - като личност, като човек, като...Душа.
На мен днес ми е хубаво...И едва ли е във връзка с всеобщия празник....

ПП.

Погребах смеха си.
Под пръстта. До теб.
Дълго не знаех къде е.
Днес го намерих, знаеш ли

И сложих отгоре купчина камъни.
Да запомня мястото.
Да запомня чувството.
Да запомня...теб.

Защото разбрах,
че съм те обичала!

( посвещавам на починалия си съпруг )

Jiri Kylian's "Forgotten land"
( Забравена земя)

http://www.youtube.com/watch?v=JdIlvMog_v0&feature=player
цитирай
3. tota - за някои всеки ден бил празник, к...
22.09.2011 15:45
waterway написа:
за някои всеки ден бил празник, казват. То си им и личи, де! Но аз днес, напук...и въпреки! ... искам да празнувам СВОЯТА независимост - като личност, като човек, като...Душа.
На мен днес ми е хубаво...И едва ли е във връзка с всеобщия празник....

ПП.

Погребах смеха си.
Под пръстта. До теб.
Дълго не знаех къде е.
Днес го намерих, знаеш ли

И сложих отгоре купчина камъни.
Да запомня мястото.
Да запомня чувството.
Да запомня...теб.

Защото разбрах,
че съм те обичала!

( посвещавам на починалия си съпруг )

Jiri Kylian's "Forgotten land"
( Забравена земя)

http://www.youtube.com/watch?v=JdIlvMog_v0&feature=player


Рози, и аз като теб разбрах това ...
Хубаво да ти е, мила!!! Ти самата знаеш колко може да бъде?
цитирай
4. waterway - 3. tota - за някои всеки ден бил празник, к...
22.09.2011 16:31
tota написа:
waterway написа:
за някои всеки ден бил празник, казват. То си им и личи, де! Но аз днес, напук...и въпреки! ... искам да празнувам СВОЯТА независимост - като личност, като човек, като...Душа.
На мен днес ми е хубаво...И едва ли е във връзка с всеобщия празник....

ПП.

Погребах смеха си.
Под пръстта. До теб.
Дълго не знаех къде е.
Днес го намерих, знаеш ли

И сложих отгоре купчина камъни.
Да запомня мястото.
Да запомня чувството.
Да запомня...теб.

Защото разбрах,
че съм те обичала!

( посвещавам на починалия си съпруг )

Jiri Kylian's "Forgotten land"
( Забравена земя)

http://www.youtube.com/watch?v=JdIlvMog_v0&feature=player


Рози, и аз като теб разбрах това ...
Хубаво да ти е, мила!!! Ти самата знаеш колко може да бъде?


Ати, надявах се да има поне един, който да го разбере така. И не съм изненадана, че това си точно ти! Радвам се, че си точно ти! И ти благодаря! И ти пожелавам спокойствие в отрязъкa от Време.
Рози
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: waterway
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2021980
Постинги: 1596
Коментари: 2110
Гласове: 12000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930