Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2012 09:03 - Там (дестинацията на спомените)
Автор: waterway Категория: Лични дневници   
Прочетен: 602 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 21.07.2012 14:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



image
-

""Силните личности знаят как да поддържат ред в живота си.
Дори и със сълзи в очите  те успяват да кажат: ”Аз съм добре”.

Изпрати това на силна личност. Аз току-що го направих.""


 

Току що отворих мейла си...за да почистя от разните там реклами...
И  това по-горе беше там....от една съученичка, която изгуби някога за 6 месеца брат си и баща си.

Благодаря ти, Маня.


...
Някога...като дете...обичах да събирам картички с изгледи от различни градове. Кой ли не е минал през този период на колекционерство...Обичах да пътувам...Не можах в този живот...Така се случи...
Не разбирам фейсбук като комуникация...чуждо ми е... но е добре, че я има...за такива като мен...Гледах...и събирах снимки...
Всъщност има ли значение....

Погледайте колекцията - малко чужди...и малко мои снимки от последните три месеца на града, в който съм се родила...който обичам по онзи особен начин, както може да се обича само първия път в живота...

А песента...не допусках, че ще ме разплаче...

ПП. да, днес съм многоточие...



Пловдив

image

@

image

image




image

image


@

image

image

image

image

image

@


image

@

image


@


image

image

image

image


@

image

image

image

  БЕЗ ТЕБ НА ОТСРЕЩНИЯ БРЯГ НА ОКЕАНА
- Океанът има ли бряг?
  - Да...но е толкова далече......



 
Реката е като езеро. Спокойна.
Зелено отражение на плачещите върби наоколо.
Изумрудена.
Вечерникът набраздява повърхността.
Изумрудено огледало.
Огледало за обратно виждане.
На лицето.
Казват, че мълчанието е океан, а говоренето - река.
Река на забравата ли?

По моста се движат автомобили. Забързани.
Като подводното речно течение

...Отнася я.
Последното, което вижда, е прозорецът.
Прозорецът на мълчанието.

Реката пътува, изричайки последните думи.
Към океана.
На мълчанието.



дестинацията на спомените
с теб
или без
онази дестинация в Стария град оставям за друг път
липсваш ми

(посветено)
http://www.youtube.com/watch?v=W703hJLGtKk&feature=related








Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: waterway
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2021890
Постинги: 1596
Коментари: 2110
Гласове: 12000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930