Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2014 12:17 - На какво може да те научи градският транспорт в събота
Автор: waterway Категория: Лични дневници   
Прочетен: 325 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
На какво може да те научи градският транспорт в събота,
когато ти е работен денят

или

Неволно принудително изтърпяно изслушане
на разговор зад гърба ми
между 2 автобусни спирки



   - Ооо, приятелко, здравей! Как си? Отдавна не съм те виждала!
  - Така е.
Тишина.Моторът застрашително набира обороти
  - А, бе, да те питам нещо. Кога идва онзи с прясното мляко?
  - Не знам, да ти кажа. От десетина години не купувам от него.
"Господи, какво неразделно приятелство!", мисля си.
Отново тишина посред рева на автобусния мотор.
  - А, бе, да ти кажа нещо. Лалка починала. Знаеш ли?
Усмивката на жената прозира изпод думите зад гърба ми насред  мълчаливото ми недоумение.
  - Коя беше тя?
Въпросът не получава предполагаемия конкретен отговор.
  - Срещам един ден един наш общ познат и го питам за приятелката ми Лалка. Та той ми казва, че починала наскоро. Тъкмо щяха да й правят 40. И ми стана много мъчно.

Автобусът отваря врати. Моята спирка. Слизам и изхвърлям билетчето в уличният кош. При боклуците.

*Надявах се, да съм изхвърлила и спомена за горния случайно дочут разговор. Не ми се е получило, уви.




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: waterway
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2017773
Постинги: 1596
Коментари: 2110
Гласове: 12000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930