Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2012 19:44 - Ray Stevens- I'm My Own Grandpa ...и едно странно родословно дърво ;-))
Автор: waterway Категория: Забавление   
Прочетен: 1124 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

1/ The story ;-)


image

""Преди много, много години, когато бях на 23,

се ожених за вдовица, която беше много красива.

Тази вдовица имаше пораснала дъщеря с червена коса.

И моят баща се влюби в нея и скоро и те се ожениха.

 Това автоматически направи моят баща зет и промени моят живот.

Защото моята дъщеря беше моя майка, понеже беше съпруга на баща ми.

И за да усложним нещата, макар че това ми донесе радост,

аз скоро станах баща на здраво момченце.

Моето малко момченце стана шурей на моя баща.

И така стана мой вуйчо, макар че това ме натъжи

Понеже, ако той беше мой вуйчо, това го правеше също и

брат на порасналата дъщеря, която, разбира се, ми беше доведена майка.

 

После съпругата на моя баща роди момче.

И той стана мой внук, защото беше син на дъщеря ми.

Така - моята съпруга е майка на моята майка, което ме натъжава,

защото въпреки че ми е съпруга, тя ми е и баба също.

 

Ако моята съпруга е моя баба, то тогава аз съм внук

И всеки път, когато мисля за това, то направо ме влудява,

защото сега аз съм най-странният случай, който сте виждали-

( който и аз съм виждал) -

Аз съм съпруг на своята баба, значи съм си собствения дядо.""

*Вуйчо - Брат на майката по отношение на децата й.

*Шурей - Брат на съпругата.



2/ The family tree diagram ;-)
image



3/ And the conclusion ;)))


image

ПП. Ако съм се пообъркала в превода,
повредата не е в моя телевизор,
защото ползвах готови схеми от нета

;-)))
Приятна седмица, колеги!

PL
http://www.youtube.com/watch?v=eYlJH81dSiw&feature=list_other&playnext=1&list=AL94UKMTqg-9CvBFGORHOyPQr6G0_H1qv4










Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: waterway
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2021627
Постинги: 1596
Коментари: 2110
Гласове: 12000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930