Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2011 14:14 - Загадката на нашето Аз
Автор: waterway Категория: Видео   
Прочетен: 3686 Коментари: 18 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image
image







Гласувай:
15



1. hristo27 - "Човек сам..."
09.12.2011 15:47
Много мъдра мисъл!
цитирай
2. waterway - 1. hristo27 - "Човек сам..."
09.12.2011 18:23
hristo27 написа:
Много мъдра мисъл!


"Човек сам..." - е пътят в Еволюцията, а в икономическа криза при демокрацията
му казват камикадзе.
Да обяснявам ли защо?
цитирай
3. анонимен - От Август пробвам тия методи на с...
09.12.2011 19:16
От Август пробвам тия методи на самовнушение и мога да кажа, че има ефект. Избухливостта ми се трансформира в насмешка, а тревожното мислене в усмивка. Доволен съм, но не зная колко е трайно това и дали първия трус няма да запрати всичко по дяволите.
цитирай
4. waterway - 3. kushel - От Август пробвам тия методи на с...
09.12.2011 19:39
kushel написа:
От Август пробвам тия методи на самовнушение и мога да кажа, че има ефект. Избухливостта ми се трансформира в насмешка, а тревожното мислене в усмивка. Доволен съм, но не зная колко е трайно това и дали първия трус няма да запрати всичко по дяволите.



Ето това става при първия трус понякога
( казвам го метафорично!)

http://www.youtube.com/watch?v=9TtVPqXDIoI&feature=player
NASA 2012 ТРАЕКТОРИЯ ПЛАНЕТЫ НИБИРУ

ПП. И аз съм по метода на самовнушението, Кушел. Ама понякога внушенията отвън ми идват като Нибиру :)))
цитирай
5. анонимен - Е то номера е да се абстрахираш от ...
09.12.2011 19:43
Е то номера е да се абстрахираш от всякакви външни влияния и внушения. Но тук в блога има толкова силни облъчватели с тъпота, че просто ти трябва кафез на Фарадей, мамка им!
цитирай
6. waterway - 5. kushel - Е то номера е да се абстрахираш от ...
09.12.2011 20:02
kushel написа:
Е то номера е да се абстрахираш от всякакви външни влияния и внушения. Но тук в блога има толкова силни облъчватели с тъпота, че просто ти трябва кафез на Фарадей, мамка им!



Номерът, Кушел, е да си тренирал достатъчно и да си придобил достатъчно квалификация :-) Като този тук ( да си изгледаш клипчетата, ей!), за да няма сътресения по нанадолнището

http://www.youtube.com/watch?v=GVVsVvsGAu0&feature=player
Great Truck Driver ( great skills)

Успех!
THIS GUY CAN DRIVE !!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=3opDcpPxllE&feature=related

ПП. Казах ти преди няколко дни, че закъсня за този блог. А иначе цАката му е да не четеш тъпотиите и изведнъж ще се окажеш с много свободно време! Какво по-добро от това? И тъй като в Природата празно няма - ще запълниш вакуума в кафеза с друго ;))

цитирай
7. анонимен - Това се казва здрави нерви. Колко ли ...
09.12.2011 20:10
Това се казва здрави нерви. Колко ли им плащат за тия каскади?!
цитирай
8. waterway - 7. kushel - Това се казва здрави нерви. Колко ли ...
09.12.2011 20:14
kushel написа:
Това се казва здрави нерви. Колко ли им плащат за тия каскади?!



:))) 90/60/90 - Което в превод значи

Пенсия на 90год.
Стаж - 60год.
Пенсия - 90лв. ( може и евро, ако оцелее - по договорка)

Кандидат ли си за каскадьор?
:))
цитирай
9. анонимен - Вече не.
09.12.2011 22:27
Вече не.
цитирай
10. waterway - 9. kushel - Вече не.
10.12.2011 09:02
kushel написа:
Вече не.


Добро утро!

Кушел! Мислех те за по- издържлив! :))

И не забравяй - Бог помага понякога! ( казват даже винаги!). Я, го виж този

http://www.youtube.com/watch?v=uL7WlWO1eqI&feature=player
watch again.......!

ПП. 1/ Чувството към черният хумор е привилегия, Кушел. В тъмното. А оптимизмът е за други времена. Не мислиш ли така...вече?


2/ А това е подарък за детенцето ( отдавна не бях чела толкова искрена молба в блога! - онзи ден, когато издирваше линка към детско филмче)

http://www.youtube.com/watch?v=of3_LZQtrLg&feature=related
The Flying Cat

Някога моята дъщеря израстна с Том и Джери...и много други...

Приятен ден, Кушел! И на детенце също!
цитирай
11. ramus - толкова много заглавия се пръкнаха...
14.12.2011 15:49
заглавия по отношение на приказките и митовете за "съзнанието". Ама от кого и за кого са?
Толкова глупости се казаха и показаха и в тоя пореден филм, и с това - нищо различно от останалите. Митове и легенди за вдъхновение на потребителите си. Каквото им трябва, това им правят, на техния език, както са си го "заявили".
Глупостите за медитацията, за наблюдателя, за сугестията... са толкова плитки, че просто ми е малко странно колко са малко всъщност хората, които са развили способността си да осмислят самостоятелно и критично всичко, което стига до тях - без значение какъв е сетивния канал или информацията му.
Иначе - пак ефектчета, музичка, анимацийки, големите приказки за "малките неща". Иначе - пак с опитите да се отворят мозъчетата на стандартните матрични мравка. А само по себе си това е просто смешно и напълно наивно. Издава едно генерално невежество. Но пък има ПОТРЕБИТЕЛИ, значи ще се намерят и съответни на тях "творци" за да им го дадат. От дечица, за дечицата.
Опитите да се посочи че е налице "технология" да промени живота на някого... е смешна. Авторите на подобни филми, както и книжки или пък популярния канал ТЕД, са просто толкова далеч от съвсем простички основи по които да осмислят темите по които се опитват да си бърборят. И то с идеята че са супер-компетентни, вдъхновяващи, със съответния патос, сугестивни и реторични похвати. ГОворенето за мечти, желания, искане, стремежи... изживявания, чувства... сами по себе си посочват ясно кои са таргет групите. Всичко това подходящо омесено в различни примерни легендарни сценки и формално "подкрепени" с различни "физични" доказателства...
----
Тайната на понятието АЗ е толкова далеч от всичката подобна дъвка която се разтяга... Тя затова и ще си остане тайна - не защото някой ще я крие... Тя просто се "пази" единствено от принципа на съответствието, който в конкретния случай може да се каже по следния начин:
"ВСЕКИ ЧОВЕК няма значение каква информация възприема, защото най-важното за него е интерпретацията й. Интерпретацията е сравнителен информационен процес. При него всичката налична информация, за да се възприеме, всъщност се съпоставя със специален шаблон, готова схема, според която се извършва "РАЗПОЗНАВАНЕТО". Именно този шаблон, според който всичко постъпващо се сравнява и съпоставя е основата на понятието АЗ. Когато идентичността на всеки човек се формира, тази базова интерпретационна схема се "поема" наготово от груповото възпитание и учене. И се получава наличността на групово-формираното "АЗ". Това е толкова широко понятие, че неговото "широко" осмисляне и проникване е нещо като "граница" зад която вече ЧОВЕКА (АЗ) не е същия. И съоптветно СВЕТА (реалността) в който той живее веднага се променя (заедно и съответствено на него).
Мога да го изразя по десетки начини, или чрез десетки аналогии... смисъла на всичко ще си остане далеч - защото човека е точно съотвествен на схемата, според която е приел да се припознава и идентифицира. И пак според съответствието (резонанса) той може да мисли, усеща или прониква точно толкова, колкото е неговото собствено ниво.
---
Много е просто - ЖИВОТА е огледалото на живеещия (го).
И от това се вижда доколко и как живота на всеки е от неговия естествено "групово-формиран" АЗ. Груповия живот е битие, формирано от доминиращи мозъчни дялове, които отговарят и съответно генерират емоционално-изживяващи процеси. Вечния проблем с "мисленето" е, че е налице предварителната "матрица" на предпоставеното и тя играе ролята на периметър в която единствено мисленето може да "оперира". А това не е никаква свобода - това е свободата на малка птица, която се учи да лети само в рамките на златната си клетка. Но раждайки и живеейки в нея, за нея именно клетката й е единствената и цялата реалност. Така, че... всяка идея за "излизане" нанякъде вътрешните й защитни механизми биха направили всичко, за да я задържат "вътре". Именно според предварително-оградения си периметър всяка единица се самообособява и нарича себе си АЗ. По този начин всяко наришаване на периметъра... веднага сработват всички защитни системи на различните нива - психични, физични, ментални, идейни, представни - всичко по веригата....
---
Загадката на думичката АЗ, е че зад нея стои клетката на цялото групово-формирано битие. Именно затова нито един групово-личностен член, не е способен на никаква дълбочина, при отговора на зададен въпрос КОЙ СИ ТИ? Какво си ти, Защо си ТИ, Какво точно наричаш АЗ? защо точно това, откъде и как си го формирал... всичко това са "пароли" от другия свят - този на "малцината" различни... То затова е ДРУГ СВЯТ - не защото е от други измерения или от паралелни светове, защото е за "ДРУГ ТИП САМООСЪЗНАВАЩ се САМОРАЗИВАЩи се... въобще съвсем други "хора"...
цитирай
12. waterway - Здравейте, Ramus.
14.12.2011 18:23
Добре дошъл в този блог. Все още не съм прочела коментара Ви, но съм изненадана от обема му и единственото, което бих искала да Ви попитам в момента, е '' Как да използвам опцията ''Цитирай
(коментар)'' предвид дължината на Вашия, за да не го изгубя един ден, когато на Вашето Аз му хрумне да си изтрие акаунта? :)

ПП. Питам колкото шеговито, толкова и сериозно - Нима в коментара Ви има само 2000 знака?!
Не сте длъжен да ми отговорите, разбира се.
А аз ще Ви отговоря, когато прочета и съм настроена за отговор.
Благодаря Ви!
цитирай
13. waterway - Ramus, върнах се, защото вярвам в интуицията си
14.12.2011 19:19
и в усета си за Енергията. А именно - странна аналогия направих, при все, че още не съм осмислила коментара Ви, извинете...не знам защо, все още не съм...
Някога на това:
''Тhe Essence трябваше да вземе Решението. Определеното време беше изтекло. Тя стоеше пред холограмния образ на бъдещите си възможности за инкарнация. Пред тази картина тя беше стояла дълго, много дълго. Знаеше, че трябва да избере поне един вариант и вече не може да отлага. Картината пред нея беше като гоблен без определено изображение, а това, което се очакваше от нея, беше Изборът на поне една от червените прорязващи го нишки.
The Еssence Знаеше, че може по собствен избор да се влее във всяка една от тях, за да продължи развитието си като душа. Усещаше зад себе си нежната подкрепяща енергия на душите от своята група, но те не можеха да вземат Решението вместо нея. Усещаше Учителите до себе си, но те бяха й казали вече достатъчно. В този последен ден на Избор присъстваше и Пазителят й.
И тогава Тhe Essence пое този риск ( нещо, което отдавна искаше да направи ), но никога не посмя…
…криволичещите червени нишки от холограмния гоблен започнаха да избледняват…и в един миг една единствена червена линия пресече картината….
The Essence беше избрала.
Сляла последните Уроци, които трябваше да научи в Един, тя Знаеше какво й предстои…Това щеше да бъде най- трудният й земен живот досега, защото беше избрала да събере всички предателства , които не беше простила досега.
Последното, което й беше останало да научи, беше да прощава…дори преди предателството да се е осъществило…и въпреки него и въпреки всичко да не изгуби усещането за обич и радост…
…с усмивка и облекчение се гмурна в Тунела…''

получих този коментар:
1. анонимен - Лудите имат много "образи"
06.11.2009 08:47
и не уроците ги правят истински, нито налудничавостта на 1001 ника. Актрисите имат един образ, затова не правят избор - знаят!
_______
И ще спра дотук. Засега. Високомерието на мравката, не я прави по-голяма от останалите.
цитирай
14. ramus - нещо приличащо на Отговор на обръщение към мен.
14.12.2011 23:22
1. ограничението от 2000 символа лесно се заобикаля. Бих написал веднага за начина, но така бих отнел възможността ТИ да го откриеш сама. Това се нарича "лична еврика" и е най-ценното за всеки самостоятелн човек. С тия три изречения казвам доста неща относно това кой съм аз самия.
2. Не съм попитал нищо, за да е нужен какъвто и да е отговор. Може би по-точно е, че думите ми са провокирали нещо и са стимул за някаква форма на "реакция". Но и това не е точно - думите са просто думи, един медиатор между два елемента от двете страни на комуникационна верига. Аз пиша, Ти четеш. Твоят прочит е твоя начин да се изразиш. Така че ТИ ПРАВИШ прочита на тия думички - твоята интерпретация ги прави това, което си приела за тях. Аз като автор пиша думичките - влагам в тях нещо съвсем мое си - като съдържание, смисъл стойност. Съвсем мое си - това че пиша думички и ти ги четеш, не означава че прочетеното съответства на оставеното от мен в тия редове.
За да пиша в момента всичко това е трябвало да го осмисля, проникна и задълбоча. Да обхвана и преосмисля напълно в основи значението на всяка дума, особено на абстрактните понятия, защото те са израз на голям сбор от широко съдържание (например думичката "свобода"). Това също означава това КОЙ СЪМ АЗ.
3. За да съм този, който пиша че съм в тия редове, означава също и че не вярвам в нищо - нито в интуиция, нито в "себе си", нито в разни шаблонни или групово-популярни постановки от ширещите се навсякъде. За да напиша това почти декларативно предишно изречение, означава че съм проникнал и осмислил много за вярата, вярването, идеите и смисъла им за човешкия живот. Написал съм малки фрагменти от пътя ми през това в множество текстове - някои в блога ми в тоя сайт, други във форума на "изворите.ком" където писах до преди две години. Никъде няма цитати, нямам потребност да използвам никъде чужди думи, да заимствам идеи, идеали, да ползвам авторитети - не се налага. Целия свят е събран в мен - нищо чуждо, нищо външно не е нужно за да открие човек цялата ВСЕЛЕНА. Проблема е именно да открие тайната на това ЩО Е ТОВА "АЗ". Годините на изминатия път нямат значение, няма значение и ПЪТЯТ, има значение само едно - ПЪТУВАЩИЯ по него. Без пътуващ, ПЪТ не може да има.
Няма значение никое изживяване - защото без Изживяващия не би имало въобще изживяване.
Ето защо - по пътя на съответствието - ЖИВОТА няма значение, единствено от значение е ЖИВЕЕЩИЯ (го). Защото ЖИВОТА е просто отражение и израз на ЖИВЕЕЩИЯ.
----
Дали съм превъзнесена мравка, която се изживява на нещо си... или пък това е най-близкия смисъл който ти можеш да ми прикачиш... не се знае. Но това са твои загадки, а ти твърдиш че вярваш в интуицията си.
Цитираните от теб коментари на някого си са бледи... значи че много малко са думите, твърде символни, за да изразят нещо повече от многозначности. А тия думи сега - едва ли могат да се нарекат "кратки" и са доста обстоятелствени.
----
Въпроса за ТВОЯТ ПРОЧИТ на всички тия думички... вече е твоята работа. Но пък така, по това, какво остава прочита ти на всичко това в теб - би се "видяла" ти коя си. ПО това - в какво вярваш, защо, как и защо живееш, на какво се основаваш, кои са твоите убеждения - ама тия - най-основните от всичко... ТОВА ВСЪЩНОСТ Е твоят АЗ-ОБРАЗ. Посаден от възпитателите и училището, от матричните схеми внушени в теб още преди втората ти година. От това че си ги приела да си АЗ според тях... И с това си приела и битието на формирания от това АЗ-ОБРАЗ...
цитирай
15. waterway - рано-рано сутрин - Нещо като нищо, т.е. един отговор на парче
15.12.2011 07:04
1/ "лична еврика" - технологиите на блог.бг. ( и по принцип) не са ми приоритет в живота. А кой сте Вие, не си спомням да съм се питала, нито да съм Ви питала. Виж "Какъв сте'' ( и не само Вие) - това е друга тема.

2/ Щом не сте (ме) попитал нищо, какво трябваше да направя с коментара Ви? Може би дори да не го прочета?

Повече размисъл по темите - на ум.Това ли ми казвате?...Да, май сте прав. Е, постигнала съм го в живота си почти. Мислех си, че тук поне имам право да мисля на глас. НО, явно не...според някои теории и теоретици.

А за свободата - щом си в тяло, не си свободен. Всяка игра има Правила и те Трябва да се спазват. Определянето им от самия теб, не те прави Свободен, а само ти дава свободата на избора ''Какъв искам да бъда тук и сега". - мои си интерпретации по темата, определено НЕтеоретични и неписани никъде из нета :))) - Ако ще ''живея'' някъде, нека е на едно място. Другото ми прилича на разпиляване на енергията.

А за разликата в прочита на всичко написано от Вас, мен или който и да е - да, прав сте. Кой как ''чете'', зависи и от това как ( и защо) ''живее''.
______

Ами това е засега, Ramus. Толкова за сутрешна гимнастика :-)

ПП. Довечера четенето продължава. Може и в мълчание.
цитирай
16. ramus - ....
15.12.2011 10:58
Нека спрем дотук, и без това написах прекалено много неща. Може би... (само може би!!!) не е достатъчно да се четат за "сутрешна гимнастика" и да се реагира с първите появили се "мисли" които по дефоулт винаги стоят доста на повърхността.
Повтарям само "МОЖЕ БИ". Това си е Ваше виртуално място, и си е ваша свобода да си пишете каквото и където вие си определите.
---
По принцип - каквото и да пиша, говоря, дори мълча или действам или живея - винаги безусловно и без изключение изразявам кой съм аз. Това важи за всички. Всичко, което правя е само това - целия живот е само това - изразяваме се с него КОИ СМЕ НИЕ - всеки един, за себе си.
Всяка дума, всяка мисъл, всяко действие, носи идеята за идентичност на този, който се изразява чрез тях. В този смисъл всичко написано е всъщност автографа на автора му. Защото съответствието е двупосочно - щом автора се изразява чрез написаното, чрез същото това написано, изговорено или каквото и да е изразено, лесно може да се съотнесе към това КОЙ Е ТОЙ.
Защо пиша всичко това? - за мен е важно КОЙ Е ЧОВЕКА. Не се интересувам въобще от идеите му, от убежденията му, изживяванията му, клатушканията или пропаданията... Разбира се това е идея, която е доста различна, но за мен хората са далеч "зад" всички изброени техни си неща. Мен ме интересува нещо, което е далеч "отвъд" името или ника, биографията или социалния и семейния статус, въжделенията или надеждите, желанията или стремежите на който и да е. За мен всичко това са преходни и матрични неща, а съм намерил нещо което да е далеч отвъд тях. И то не е онова, на което в мравуняка му казват душа или дух. За мен то има съвсем реални и ясни измерения. И всички тия думи са "моя" начин да му "кажа нещо", което е "между думите". Моето - на твоето... "нещо".
Така, че никое написано или изговорено не стига до това "нещо" директно - не и при това ниво на комуникация. Онова, което наричаш не само ти "ИНТУИЦИЯ" е компрометирано от идеята ти за АЗ и изпълнява чисто помощна функция - както са и мисленето, възприятията, идеите, действията, представите... Всички те са призвани да защитават и преподвърждават твоята идея за това КОЯ СИ ТИ. И това е твоят АЗ-образ. Най-голямата тайна на понятието АЗ е именно неговата двойнственост и скритост - защото всеки миг за несъзнателната личност има само една форма на АЗ и без значение че нейните лица и кожа се менят, тя винаги е с идеята да ПРЕБЪДЕ. Така ИДЕЯ и САМОИДЕНТИЧНОСТ стават едно. И всеки път когато нещо се интерпретира да накърнява "идеята" за това, КОЯ СИ ТИ, веднага по съотвествие се събуждат и защитните механизми на самоидентичността. Така ИДЕЯТА, представата... и всички останали твои неща (АЗ) стават живи, стават реалност ЗА ТЕБ, стават твоята истина. Веднага те определят да имаш гледна точка, определят да имаш ОТНОШЕНИЕ, да имаш "истини"... и задължително да ги защитаваш.
Нищо от написаните в популярните книги постановки няма общо с реалносттите. Защото авторите пишат и говорят неща, които да са по съответствие с потребителите на тия "произведения". Истината отвъд тази взаимна игра е доста ... различна и би лишила милионите вярващи, вдъхновяващи и устремени... А цялата игра се води именно заради това. Всички стъкмистики и цветни картинки и истории са предимно към таргет групата на "хората-деца". Те са пожелалите я, те са и нейните потребители. Но за малцината... за които са съзрели, те сами откриват колко е различна реалността извън която и да е ИГРА.
----
Конкретно например е популярния мит за "тялото" като фактор който пречил на свободата. Но за "другата реалност" е точно обратното - тялото е помощник за "СВОБОДАТА".
Няма нищо общо и твърдението за ИГРИТЕ - - няма никакво значение коя и каква игра се играе, това че си имат условия е ясно и точно, но нито тялото, нито който и да е друг фактор може да попречи на човек да е свободен и да не играе КОЯТО И ДА Е ИГРА.
Нито един ВЪНШЕН ФАКТОР не може да попречи на човек да прониква в това КОИ И КЪДЕ СА НЕГОВИТЕ ГРАНИЦИ... и да минава ОТВЪД ТЯХ. А "големите хора" всеки сам през и чрез себе си, под някаква форма и начин, при някакъв път е открил самостоятелно че няма друга граница освен в "главата", освен ОТВЪТРЕ. И границите се рушат именно ОТВЪТРЕ - по съответствие. Това е и пътят за израстването на оная, психичната "възраст", дето не се мери по изгрева на слънцето и часовниците.
---
цитирай
17. ramus - и за "последно"
15.12.2011 11:32
Не е нужно нищо!
Няма никакви условия!
Това не е игра и не свири музика, за да се почва "тангото"...! Имало е времена в живота ми когато играех. Но това време отмина и някога преди дойде един миг в който беше ясно че игрите вече отдавна не са достатъчни без значение мащаба и вида им. Свободата да съм извън всяка игра... ми дава и незначителната за мен възможност да влизам и излизам от всякакви игри напълно необременен от тях... защото нищо не определят за мен нищо не зависи за мен от тях.

Говоря себе си, ти пишеш себе си.
Никъде в моите думи няма основания, няма доказателства, това не са доводи и не водя логически или философски "диалози" или монолози. Въобще не дискутирам нито споря. Това са думи... написани в "нищото" - прави с прочита им каквото си избереш. Тия думи не те водят, не те манипулират, не "искат" и не им трябва нищо.
Думите ми са относителни и ги избирам само за конкретиката на изказа и изразяването ми тук. Те са опита ми за "връзка" с онова , "другото" при теб.
Думите ми не са премислици и сбор от четене на много книжки.
Цялата работа в тия думи е... да покажат че съществува и друг свят, друга реалност, защото в тях живеят съвсем друг много много рядък тип "други" хора. Тази РЕАЛНОСТ я нарекох с простичката дума "ГОЛЯМА", защото обхваща всички други "малки" реалности, тя ги надхвърля далеч и едновременно с това ги съдържа но и нещо много повече... Заради това съвсем условно нарекох и съответните хора "МАЛКИ" и "ГОЛЕМИ"...
-----
Но винаги, при всички положения, едно нещо има смисъл (за мен) - само и единствено, когато "след него" АЗ вече не съм същия.
---
благодаря за възможността да напиша всичко това!
цитирай
18. waterway - 17. ramus - и за "последно"
15.12.2011 16:07
...
( засега многоточие вместо опция ''Цитирай коментар)''

ПП. ''благодаря за възможността да напиша всичко това!'' - Аз Ви благодаря за възможността да го прочета. За мен беше някакъв знак това, че избрахте този блог, за да го публикувате. Което не значи все още, че съм го осмислила и приела, а какво пък остава за прилагане. Но щом е казано тук, в моя блог, значи има защо. ( Защо? - въпрос, който си задавам непрекъснато и за всичко; въпрос, на който не винаги има отговор, уви).

Бих искала да кажа само какво ми липсваше, докато Ви четях и ''четях'' с интуицията си, за която ме иронизирате .Ето, това ми липсваше ( както искате го интерпретирайте)

ORIGINAL ABSTRACT PAINTINGS~ART by LENA Karpinsky~March 2008
http://www.youtube.com/watch?v=7aJWoByyH0w&feature=player

Или казано с други думи, слушайки тази музика и гледайки тези картини от клипа- Светът е Едно ( пиано) и същевременно не е Едно (в картина) - разделен на две, на три, на пет, на девет...но вероятно така само изглежда на '' малките'' и ''децата'')
_______

''Нека спрем дотук, и без това написах прекалено много неща.'' - Щом казвате, нека спрем дотук. Макар че, кой беше казал " Колкото повече, толкова повече"?

Още веднъж - аз Ви благодаря!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: waterway
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2015872
Постинги: 1596
Коментари: 2110
Гласове: 12000
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031