Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2011 08:08 - Напиши ми за братството и за приятелството (1)
Автор: waterway Категория: Лични дневници   
Прочетен: 670 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 28.07.2011 08:37



image


Напиши ми за братството и за приятелството. За онова, приятелство, което забива нож в гърба. което забравя още щом се обърне на другата страна или завие зад ъгъла.
Напиши ми. Но знай, че няма да ме изненадаш. Само ще ми стане още по-тъжно.

 ____________________________________________________________________




06.12.2009

ЧЕРНИЦАТА В ДВОРА

 

Нощес дъждът те е обагрил в злато.

Последното дърво с листа.

Събрала беше ти през лятото

във себе си за мен една гора.

Кълвач. И катеричка. И врабче.

Къде са днес?

 

Стоиш самотна

С почернели клони.

Листата – неокапали -

ще се покрият утре със леда

на зима. Мрачна.Сива.

И облаците в клоните ти ще се приютят.

 

Дали ще могат да прикрият

тъгата по отминалата красота

на детство, младост и любов незрима

във идващите дни на старостта?

Самотност, тишина и мълчаливост.

 

А под короната превила се от тежестта,

ще се отронват лист след лист

до следващата пролет

на спомените сбъднати виденията

а на несбъднатите – кротостта.

 

 

ПП. Помня тази черница в задния двор, откакто съм дошла на този свят. Вчера тя беше отсечена. Отсякоха част от мен.

-         Защо? – попитах една съседка.

-         Защото беше станала комарник(!), а от опадалите по земята плодове – оцетник (!)


image

______________________________________________________


image





http://www.youtube.com/watch?v=wXSTe9YMCKo&feature=player_embedded

Превод
http://vbox7.com/play:03f861e2


_____________________________________________________________________








Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: waterway
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2022208
Постинги: 1596
Коментари: 2110
Гласове: 12000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930