Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2012 21:09 - Chopin And Stars
Автор: waterway Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1778 Коментари: 13 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image







Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Като чуя Шопен, веднага се сещам за ...
11.11.2012 10:51
Като чуя Шопен, веднага се сещам за Жорж Санд. Една колежка преди време беше написала прекрасен постинг за тях.
цитирай
2. waterway - 1. kushel - Като чуя Шопен, веднага се сещам за ...
11.11.2012 11:06
kushel написа:
Като чуя Шопен, веднага се сещам за Жорж Санд. Една колежка преди време беше написала прекрасен постинг за тях.


Каквато и да е версията на връзката Шопен- Жорж Санд в онзи постинг, за който споменаваш и който не съм чела, Кушел, звукът на пианото ще си остане завинаги. Поне за мен.
цитирай
3. анонимен - Звукът на пианото никога не ми е х...
11.11.2012 11:56
Звукът на пианото никога не ми е харесвал (макар, че свиря на пиано), защото е много сух, стряскащ и направо дразнещ. Същото бих казал и за цигулката (и на нея свирих дълги години). Той пък е направо стържещ, с изключение на някои специални цигулки. Виж китарата ми залепна като удобна обувка и и оставам верен до сега. Но всичко е въпрос на вкус. :)
цитирай
4. waterway - 3. kushel - Звукът на пианото никога не ми е х...
11.11.2012 12:08
kushel написа:
Звукът на пианото никога не ми е харесвал (макар, че свиря на пиано), защото е много сух, стряскащ и направо дразнещ. Същото бих казал и за цигулката (и на нея свирих дълги години). Той пък е направо стържещ, с изключение на някои специални цигулки. Виж китарата ми залепна като удобна обувка и и оставам верен до сега. Но всичко е въпрос на вкус. :)



:)

ПП. Благодаря за позволението да имам личен вкус, Кушел! Може пък като виден мазохист да обичам малко да ми стиска обувката ;-)))
цитирай
5. boristodorov56 - На местните откачалки повечко им ...
11.11.2012 12:24
На местните откачалки повечко им стиска шапката.
Кич. ел - е музикант смел!
цитирай
6. анонимен - Хайде сега. . . . На всички е известно ...
11.11.2012 12:32
Хайде сега.... На всички е известно огромното великодушие на Куш. :)
цитирай
7. waterway - 5. boristodorov56 - На местните откачалки повечко им ...
11.11.2012 12:41
boristodorov56 написа:
На местните откачалки повечко им стиска шапката.
Кич. ел - е музикант смел!


Съседе, Тодоров! Знаете мнението ми и Ви моля да се съобразявате с него на моята територия, колкото и да е разграден дворът в момента и въпреки отношението ми към частната собственост! Или искате да отсвиря всички? Ако е последното, моля, да го заявите директно.
цитирай
8. waterway - 6. kushel - Хайде сега. . . . На всички е известно ...
11.11.2012 12:52
kushel написа:
Хайде сега.... На всички е известно огромното великодушие на Куш. :)


Надявам се, да не го забравиш и сега, Кушел :)
( за да спре дотук, каквото и да е тук)


цитирай
9. анонимен - Розали, знаеш колко широко съм с...
11.11.2012 15:52
Розали, знаеш колко широко съм скроен. Едва ли някакви закачки са в състояние да нарушат щастието което изпитвам в твоя блог. :)
цитирай
10. waterway - 9. kushel - Розали, знаеш колко широко съм с...
11.11.2012 18:42
kushel написа:
Розали, знаеш колко широко съм скроен. Едва ли някакви закачки са в състояние да нарушат щастието което изпитвам в твоя блог. :)


Кушел, аз знам! Обаче само ако знаех какво може в скучен неделен следобед да направи един миш-маш от
1/ Категория ''Лични дневници''
2/ Едно пиано и ходене по звездите :)
3/ Сагата Шопен и Жорж Санд
4/ Дискусия около клавишните и струнните инструменти
5/ Двама опоненти на моя територия :)
6/ Едно мое учителски строго поучаване :-)))
7/ И едно твое признание по отношение на скромния ми блог

направо нямаше да си пускам коментарите! :-))))

И сега какво? Пак дилема! ;-)))
Да сложа ли подправки или да не сложа?

Хм...
За по-любознателните :-) -
Мисля да продължа с ''Тес от рода Дърбървил'' (2008)

ПП. Разсмя ме!
Обаче да си знаеш - местният патриотизъм хич не ми е чужд ;)))

Приятна вечер, Кушел!
цитирай
11. анонимен - Знам, че сте яки дружки, но както ...
11.11.2012 19:21
Знам, че сте яки дружки, но както казах, аз съм много широко скроен, т.е. въобще не ме интересува. Важното е аз да не съм приятел с такива. :)
цитирай
12. waterway - 11. kushel - Знам, че сте яки дружки, но както ...
11.11.2012 19:40
kushel написа:
Знам, че сте яки дружки, но както казах, аз съм много широко скроен, т.е. въобще не ме интересува. Важното е аз да не съм приятел с такива. :)


Кушел, ш'тъ скастря и теб! Все много знаеш, ама си и много споделителен, бе! ;)))
Гледам и с английския се справяш, та имам нещо за теб - "Love me, love my donkey"

ПП. И само вече да си се оплакал, че няма достъп до коментари при мен! :-)
цитирай
13. djani - Навремето, казвах за пианото - газена тенекия...
15.12.2012 17:59
А сего ми е любим инструмент. Трансформация на вкусовете. Като с храната. Просто се чудя, как ям неща, които съм ненавиждал...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: waterway
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2022511
Постинги: 1596
Коментари: 2110
Гласове: 12000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930