Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2011 18:39 - Размисли по едно блогово заглавие ( както и върху други подобни – не ми се търси в архивa ми)
Автор: waterway Категория: Лични дневници   
Прочетен: 746 Коментари: 0 Гласове:
14

Последна промяна: 20.04.2011 19:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Размисли върху едно събитие, вместо върху друго

image

_____________________________________________________

""Вече съм невидима!!!Господа модератори, шапка невидимка ли ми сложихте?""  _________________________________________


Току що изгледах филма на Клинт Истууд
‘’
Gran Torino’’

image

и нали съм безработна, реших да споделя блогово емоцията си от филма. Бях приготвила това, което сега ще нарека
  “ Постът, който не се осъществи”

вместо

“Филмът, който току що изгледах “


или

"Как Клинт Истууд ме разплака. Не вярвах, че точно той може да го направи
1/ Gran Torino Trailer 2 HD http://www.youtube.com/watch?v=a_aogdzi0gQ 2/ Gran Torino in 10 minutes http://www.youtube.com/watch?v=vtk7U-9bUJQ 3/ Gran Torino End Theme http://www.youtube.com/watch?v=pOVdBPyjMlg 4/ Clint Eastwood - Gran Torino http://www.youtube.com/watch?v=V1_m-8CTNVU     ___   И тъкмо влизам в блога, за да си постна идеята :), когато насреща ми на Първа ( винаги минавам през нея, което вече отчитам като голяма грешка), това заглавие ‘’Вече съм невидима!!!Господа модератори, шапка невидимка ли ми сложихте?’’   Дори не прочитам от кого е. Влизам в поста и започвам да чета едни дълги обяснения, едно жалване, едни закани. И сега какво, си казвам. Защо да си пускам постинга за един хубав филм, като никой няма да го види. На кой му пука тук за Уолт ( Клинт Истууд) и едно семейство “жълтурковци”, когато имаме да решаваме такъв важен въпрос, свързан с блоговите програмни или други там проблеми на гостоприемния ни работодател :). Я, да си вървя аз по пътя. Имам си толкова други занимания пред компа. Ще намина, когато остана свободна.   Успех по пътя към Първа! Don’t worry! Be Happy!   Гуш и Цун
  P.S. 1/ Бясна съм. Ето ви и един линк http://www.youtube.com/watch?v=anEuw8F8cpE      и великолепния коментар към него от един съблогър: ""Господ създаде хората и държавите -РАЗЛИЧНИ
НО Колт постави всички при равни условия""
  2/  Забравих да спомена – категория “ Видео” е най- рядко ползваната. Затова, който иска да изпъкне :), може да ползва нея. Имаме съблогърка, която виси по 1 седмица там) и никога досега не се е жалвала :)   3/ Дата 20.04.2011
Ден - Велика сряда

4/ Ама поне си рекох, каквото ми е на душата.......пък и си нашарих постчето. Знам ли, вместо да ме баннат, може да ми дадат медалче. Може да се объркат. Често им се случва.

5/ Даааам...... Докато си украсявам постчето, нещата на Първа се променили. Ама аз ще си го пусна и после ще си го архивирам, ако не изчезне, разбира се. :)











Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: waterway
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2023411
Постинги: 1596
Коментари: 2110
Гласове: 12000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930