Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2011 10:21 - 98/ Лично ( неадресирано блогово – необходимо пояснение )
Автор: waterway Категория: Лични дневници   
Прочетен: 447 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 24.09.2018 20:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



ШЕПОТ

Днес ще ти призная нещо. Защо точно днес ли? Защото тогава не можах. А днес е Разпети петък. ………..Тогава не знаех всичко. Не, не! Не знаех нищо. И когато ти си отиде безмълвно,  започнах да търся. Отговора. - На какво? На твоето отсъствие. И когато не те откривах никъде, започнах да вярвам, че всичко, което си казвал, е било истина. Така ли е? Или пак е заблуда? И знаеш ли, когато идваха други след теб, отначало мислех, че си ти. Бях още сляпа. После започнах да проглеждам. Може би от болката. От слепотата. От желанието да знам как си. Тях ги намирах навсякъде. Разбирах всичко за тях. Целенасочено. После се оставих на течението. Без да искам. Несъзнателно. От умора? От отсъствието ти.  Познанието идваше самО. Не знам как. Не знам откъде. И тогава се научих да ги “чета” още преди да дойдат. Знаех кога ще дойдат. Малко по малко разбирах. И разбирах едно по едно онова, което си ми казвал в писмата си. А аз все не ти вярвах. От един момент нататък. Кога? Когато ме нарече с друго име. По грешка? Нарочно? Не те попитах. Тогава. И се питам днес – за теб все още ли е живот от Разпети петъци, както е за мен?   Липсваш ми. Никой друг не ми е липсвал така. И толкова дълго. И толкова непрекъснато.     Ако дойдеш, не мисля, че ще ти кажа нещо. Ще ми бъде достатъчно да знам, че си добре. И се надявам да го видя в мълчанието ти.
...........
А музиката ,тук и сега, е за мен. Ние се различавахме във вкуса си към музиката, Нали?
-Понякога






Muse - Sing For Absolution - Video
http://www.youtube.com/watch?v=6Ck6Hcg2cjk




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: waterway
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2024273
Постинги: 1596
Коментари: 2110
Гласове: 12000
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930